Projektowanie
graficzne
Logo
Na dobry początek, czyli zaczynamy od tworzenia fundamentów tożsamości Twojej firmy!
Dobrze zaprojektowane logo potrafi skutecznie zwiększyć rozpoznawalność marki na rynku, a jako nośnik idei, ukazać tożsamość firmy i pozyskać w ten sposób rezonujących z nią klientów.
Do wyboru masz pakiety:
Premium
netto
- 3 propozycja logo
- 3 poprawki do wybranego projektu
- DODATKOWO W PAKIECIE
GRATIS! - Projekt wizytówki
- Projekt papieru firmowego
Exclusive
netto
- 4 propozycja logo
- 4 poprawki do wybranego projektu
- DODATKOWO W PAKIECIE
GRATIS! - Projekt wizytówki
- Projekt papieru firmowego
- Uproszczona księga znaku
Co otrzymujesz?
Otrzymasz 3 wersje kolorystyczne: kolorową, monochromatyczną, kontrę.
Pliki bitmapowe .jpg, .png z przezroczystością, .psd wysokiej rozdzielczości, a także pliki wektorowe .ai oraz .eps. Pliki zostaną przygotowane pod publikacje cyfrowe w trybie RGB jak również publikacje drukowane na papierze w trybie CMYK.
Jak wygląda współpraca i jej proces?
- Wypełnij krótki brief , dzięki czemu będziemy mogli w pełni zapoznać się z Twoimi wymaganiami.
- Skontaktujemy się z Tobą, aby doprecyzować Twoje potrzeby i ustalić szczegóły współpracy.
- Przyjrzymy się stylistyce Twojej branży, panującym w niej trendom oraz konkurencji.
- Rozpoczniemy proces projektowania koncepcji w zależności od wybranego przez Ciebie pakietu.
- Zaprezentujemy gotowy produkt.
- Po otrzymaniu Twojej akceptacji, przekażemy ostateczne wersje plików.
Zainteresowany?
Masz pytania?
Napisz do nas
Wizytówka
Wizytówka to podstawowe narzędzie reklamy, której głównym zadaniem jest przekazanie informacji umożliwiającej kontakt z kontrahentami, klientami czy osobami prywatnymi. Dobrze zaprojektowana wizytówka jest w stanie wzbudzić zaufanie odbiorcy i pozostawić wrażenie profesjonalnego wizerunku firmy. Wizytówka, ten maleńki kartonik, to niezbędnik każdego przedstawiciela firmy. Ważne, aby pozytywnie zapadł w pamięci.
Najpopularniejsze formaty wizytówek w Polsce to wizytówki o wymiarach: 90×50 mm i 85×55 mm (czyli tzw. biznes karty – odpowiednik kart kredytowych). Owszem, na życzenie klienta, istnieje możliwość wykonania niestandardowych wymiarów wizytówki, należy jednak wziąć pod uwagę względy praktyczne (wymiary przegródki portfela lub wizytownika). Praktyka pokazuje, że to właśnie prostota i szablonowe, lecz eleganckie rozwiązania wykazują się największą skutecznością.
Wizerunek firmy warto wzbogacić o dodatkowe nośniki reklamowe. Przenieś się zatem w rejony profesjonalizmu i zadbaj o istotne szczegóły:
Papier firmowy i teczka
Papier firmowy i teczka, to zarówno praktyczne, jak istotne elementy identyfikacji wizualnej firmy. Dotrzymanie spójności projektowej wszystkich materiałów promocyjno-reklamowych z pewnością wpłynie na pozytywny odbiór wizerunku firmy i wyróżni ją na tle konkurencji.
Plakat i ulotka
Plakat i ulotka to najpopularniejsze narzędzia marketingowe, pozwalające zarówno na reklamę firmy i jej produktów, jak i oferowanych usług. Zapewne masz świadomość, iż potencjalny klient twojej firmy poświęci zaledwie kilka sekund swojej uwagi na zapoznanie się z umieszczoną na plakacie, czy ulotce reklamą. Nie zmarnuj zatem jego czasu, i nie zaprzepaść swojego potencjału. Przekaz musi być konkretny i syntetyczny, szata graficzna interesująca, a hasło zapadające w pamięć. Zaufaj nam – postaramy się zadowolić obie strony.
Etykieta i naklejka
Etykieta i naklejka to rodzaj wizytówki Twojego produktu. Jest pierwszą rzeczą, na którą klient zwróci uwagę, co finalnie może przesądzić o tym, czy zdecyduje się na zakup produktu. W tym przypadku liczy się przede wszystkim „wyjście z tła” ofert konkurencji oraz wywołanie pozytywnego skojarzenia. Droga do tego sukcesu prowadzi przez trafne zlokalizowanie miejsca naklejki na produkcie, jej estetycznie zaprojektowaną stronę wizualną oraz czytelny, prosty przekaz.
Zainteresowany?
Masz pytania?
Napisz do nas
Zainwestuj także w reklamę długofalową. W tym celu proponujemy: